Rugalmas adminisztráció

Szívesen dolgoznál izgalmas szektorban, az infokommunikáció világában, egy multinacionális cégnél?
Hosszú távra keresel fix és megbízható munkalehetőséget?

 

Irodai*
Budapest IX.

Cégbemutató

Jelenleg több mint 120 diákunk dolgozik a Magyar Telekom Nyrt-nél, akiknek mentori programokkal és a betanítást követően további oktatásokkal biztosítjuk a fejlődési lehetőséget.
Beosztásukat maguknak készíthetik el heti rendszerességgel, ezzel is biztosítva a rugalmas munkaidőt, mely könnyen összeegyeztethető egy zsúfoltabb órarenddel is.
Csatlakozz te is és légy értékes tagja IX. kerületi csapatunknak!
Együtt Veled.

Feladatok

  • Bejövő ügyféllevelek - tartalmuk szerint  - vállalati csoportokra történő delegálása
  • Egyszerű ügyféllevelek (sablon alapú) megválaszolása
  • Ügyfél státusz kezelés
  • A levelezési csoport háttér-adminisztratív támogatása (adatrögzítés,fénymásolás, szkennelés) egyéb irodai teendők ellátása

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony
  • Gyors, precíz, pontos munkavégzés
  • Ügyfélközpontú hozzáállás
  • Folyamatos és heti rendszerességű munkavállalás
  • Heti 20 óra vállalása
  • Betanításon való részvétel

Munkaidő

H-Szo: 8.00-18.00  és szombaton: 8-16:00 között rugalmas beosztásban

Miért jó a Magyar Telekomnál dolgozni?

  • Bér: br. 1060 -1360 Ft/óra (1060 Ft alapbér + 300 Ft a ledolgozott órák és a teljesítmény alapján)
    Bónusz, jutalék: Ha havi 80 óránál többet tudsz vállalni, vagy kimagaslóan teljesítesz munkád során, akár bruttó 1135-1800 Ft órabérrel is számolhatsz.
  • Mentor segíti szakmai fejlődésed, az elméleti tudásodat a gyakorlatban is fejlesztheted
  • Folyamatos képzések
  • Kedvezményes előfizetési csomag, mobil adatforgalommal
  • Igényes munkakörnyezet
  • Izgalmas szektorban, az infokommunikáció világában dolgozhatsz
  • Fiatalos légkör
  • Szakmai gyakorlat leigazolására lehetőség

 

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.

 

Kapcsolattartó:

Kovács Zsófia
kovacs.zsofia@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörRugalmas adminisztráció
Tervezett kezdés dátuma2019.05.06.

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.