Nyári adminisztrációs munkatárs

Bruttó órabér

1900Ft/óra

Megbízó: Europ Assistance Kft.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Szeretnél a nyár folyamán tapasztalatot szerezni? Nem riadsz vissza az adminisztrációs feladatoktól? Ha a válaszod igen, akkor Téged keresünk erre a diákmunkára!

Cégbemutató

A Europ Assistance több mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. Munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettség jegyében gondoskodnak ügyfeleikről. Ha szeretnél részese lenni csapatuknak, most jelentkezhetsz!


Feladatok
  • Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven
  • Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése

Elvárások
  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Középfokú angol nyelvtudás 
  • Kiváló kommunikációs készség 
  • Ügyfél- és vendégorientált hozzáállás 

Munkaidő 

  • Minimum havi 90-95 óra, nyári időszakban 100-120 óra vállalása 
  • Munkavégzés alapvetően hétfőtől-péntekig, különböző műszakokban történik (6:30 és 18:00 között)
    • 2-3 hétvégi nap vállalása havonta
    • Legalább 1 hétköznap délelőtti műszak vállalása hetente
  • Hosszútávú munkavégzés esetén, az első 3-4 hónapot követően szükséges vállalni:
    • 2-3 éjszakai műszakot havonta
    • Munkavégzés alapvetően hétfőtől-péntekig, különböző műszakokban történik (6:30 és 23:00 között)
    • A műszakok mindenesetben 4-6-8 órásak (nincs köztes, 3, 5, 7 stb.)
  • Rugalmas munkaidő

Amit kínálunk 

  • Bérezés:
    • Alapbér br. 1900 Ft/óra 
    • Kimagasló teljesítmény, megbízhatóság esetén: bruttó 2000 Ft/óra 
    • Műszakpótlék 18:00-6:00 között: +30%, ünnepnapokon: +100%
  • 25 év alatt SZJA mentességben részesülsz 
  • Rövid távú munkalehetőség
  • Kölcsönös megfelelés esetén hosszú távú diákmunka-lehetőség
  • Előrelépési lehetőség 
  • Tréningeken való részvétel
  • Céges rendezvényeken való részvétel
  • Betanuláshoz szükséges mentor biztosítása
  • Gyümölcsnap
  • Szezonális ajándékok
  • Ajánlási bónusz
  • Hosszú távú és önálló munkavégzés esetén alkalmi jelleggel Home Office lehetőség

Előnyök
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat 
  • Vendéglátásban, eladói munkakörben elsajátított gyakorlat

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen!

Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
2024.06.01.
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Juhász Barbara (juhasz.barbara@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!