Rövid adminisztráció

Dolgozz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatójánál, a magyar biztosítási piac piacvezetőjénél, Budapesten a Népligetnél. Légy részese egy nagyvállalat mindennapjainak!

Irodai*
Budapest

Cégbemutató

A cég 2015-ben elnyerte a Legjobb Munkahely címet. Többszörös Superbrands és Business Superbrands díjas, továbbá 2016-ban másodszor nyerte el a World Finance Global Insurance Award 2016 versenyen a legjobb magyar General Insurance Company 2016 címet.

Szeptember végéig keresünk lelkes diákokat adminisztratív feladatok ellátására.

Feladatok

  • Ügyféllevelek előkészítése sablon alapján
  • Egyéb adminisztrációs feladatok

Elvárások

  • Pontos, precíz, monotonitás-tűrés
  • Jó kommunikációs készség
  • Alapfokú számítógépes ismeretek

Munkaidő:

  • Heti 20-40 óra vállalása
  • Általános irodai időben
  • Szeptember végéig

Amit kínálunk:

  • Br. 980 Ft/óra
  • Modern irodai környezet
  • Szuper csapat és kellemes légkör

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Kapcsolattartó:

Szegő Diána
szego.diana@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörRövid adminisztráció
Tervezett kezdés dátumaAzonnali kezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (kezdő)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.