Adminisztráció kárrendezési területen

Felelősségteljes munkára vágysz ahol értékes része vagy a csapatnak? Jelentkezz!

Office jobs*
Budapest XIII.

Company description

Biztosítási asszisztenciával foglalkozó partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói a közös értékeinek, az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és ügyfeleik iránti elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.

Részese lehetsz egy 3-szoros Business Superbrands díjat elnyert nemzetközi vállalatnak, amelyet minden évben az üzleti szektor legkiválóbb márkái kaphatnak meg.Csapatépítőjük pl. közös síelés remek lehetőség lehet egy mai modern munkahely megismeréséhez.

Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak, jelentkezz!

Description

  • Beérkező kárigények feldolgozása, elbírálása, kezelése
  • Beérkezett számlák feldolgozása, adminisztrálása 
  • Napi szintű kapcsolattartás a megbízókkal
  • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően

Requirements

  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete
  • Megbízható, precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • Magas szintű MS Office ismeretek (excel függvények)
  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok

Munkaidő

  • A hét mindennapján lehet menni, heti minimum 20 óra vállalása
  • Rugalmas munkarend

Amit kínálunk

  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Br. 1150 Ft/hour + prémium
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Advantages

  • Pénzügyi ismeretek
  • Call Center, Ügyfélszolgálat, Biztosítói területen szerzett tapasztalat                       
  • Román és/vagy szerb nyelvtudás

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Contact:

Szegő Diána
szego.diana@minddiak.hu

Details:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztráció kárrendezési területen
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges végzettségekÉrettségi

Frequently Asked Questions

Yes, we are happy to receive your application. We would like note though that majority of our jobs posted on our website requires Hungarian language skills.

The applicants who fit the requirements the best can get detailed  information on the company, the place of employment, the tasks and the training on phone or in person.

Yes, every registered user gets written notification on the  application process and the final decision at Mind-Diák. You need Hungarian skills to the registration. The selection usually takes 2 to 4 weeks.