Leltározási gyakornok

Ha kedvet érzel ahhoz, hogy egy dinamikus csapat tagja legyél, és széleskörű betekintést nyerj egy nemzetközi szervezet munkájába, akkor jelentkezz az alábbi pozícióra.

Irodai*
Budapest IV.

Cégbemutató

Sanofi sokszínű gyógyszeripari vállalat, amely Magyarországon már több mint 100 éve az egészség védelméért, az életszínvonal javításáért működik.

Számviteli területre keresünk leltározó gyakornokot, októberi kezdéssel, keresünk újpesti telephelyre, kb. december végéig, heti 20-30 órás feladatteljesítésre.

Feladatok

  • A számviteli osztály segítése
  • Informatikai berendezések, bútorok leltározásának támogatása, előkészítése
  • Eszközök nyilvántartásba vétele
  • Egyeztetés az analitikával
Munkaidő: heti 20-30 óra

Amit kínálunk

  • Bruttó 1100FT/óra
  • Betekintést nyerhetsz egy piacvezető vállalat mindennapjaiba
  • Gyakori céges rendezvények, programok
  • Stabil, nyugodt munkakörnyezet
  • Fiatalos csapat
  • Versenyképes gyakornoki bérezés
  • Kiemelkedő rugalmasság, az iskolai kötelezettségeidet komolyan vesszük

 

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Megbízható, precíz munkavégzés

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen.

Kapcsolattartó:

Tóth Lilla
toth.lilla@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörLeltározási gyakornok
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.