Irodavezető gyakornok

Ha olyan munkára vágysz, ami mellett tanulni is tudsz, megtaláltad álom munkádat! Partnercégünknél szeptembertől egy közösségi irodában kell ellátnod az irodai apró, ám fontos feladatokat, miközben ügyelsz arra, hogy mindenki (beleértve önmagad is) remekül érezze magát.

Irodai*
Budapest XI.

Cégbemutató

A Baobab Coworking Oasis már több, mint 1,5 éve dolgozik azon, hogy megreformálja a hagyományos munkavégzés fogalmát. Céljuk, hogy egy nyugodt, barátságos munkakörnyezetet teremtsenek, ahol szabadúszók és kis cégek örömmel dolgozhatnak.

Feladatok

  • Kapcsolattartás
  • Új ügyfelek körbevezetése
  • Közösségszervezés, programszervezés
  • Social media platformok kezelése
  • Iroda rendben tartása
  • Irodafejlesztés

Elvárások

  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Magabiztos angol nyelvtudás

Munkaidő

  • Hétfő és péntek között 09:00-18:00-ig minimum heti kb. 15 óra vállalása
  • A pozíció augusztus közepétől/szeptember elejétől tölthető be

Amit kínálunk 

  • Bruttó 1300 Ft/óra
  • Hosszú távú diákmunka
  • Rugalmas munkaidő

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen.

Kapcsolattartó:

Bozsó Henrietta
galajda.henrietta@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörIrodavezető gyakornok
Tervezett kezdés dátuma2021-09-01
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.