Adminisztrátor

Olyan nappali tagozatos hallgatót keresünk, aki heti minimum 20 órás munkaidőben szívesen részt vesz a cég életében és segíti a logisztikai osztályt adminisztrátorként.

Irodai*
Budaörs

Cégbemutató

Több mint 25 éves múlttal rendelkező, háztartási és kozmetikai termékeket gyártó és forgalmazó, nemzetközi cég keres raktári kisegítőket a Budaörsi telephelyükre. 

Feladatok

  • Adatrögzítés SAP-ban és Excelben
  • Szállítási dokumentációk kezelése

Elvárások

  • Aktív hallgatói jogviszony
  • Számítógépes felhasználó szintű ismeretek (Microsoft Office)
  • Magabiztos Excel ismeret

Munkaidő

  • Hétfő és péntek között heti minimum 20-30 óra vállalása
  • Hosszú távú diákmunka

Amit kínálunk

  • Bruttó 1300 Ft/óra diákbér,
  • Munkavégzés a budaörsi telephelyen
  • Tapasztalatszerzési lehetőség
  • Összetartó és lendületes csapat
  • Modern munkahelyi környezet
  • Jó megközelíthetőség
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Előnyök

  • Angol nyelvtudás
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen!

Kapcsolattartó:

Lipták-Tóth Lilla
toth.lilla@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrátor
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekKözépiskola

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.