Spanish speaking Trainee - P2P Query and Invoice Processing

Want to be part of a community, not a company?  Want to nurture a career, not just a job? Then you’ve come to the right place. Join our team as a Spanish speaking Trainee - P2P Query and Invoice Processing, and start your journey because we’re at our best when you’re at yours!

Gazdasági*
Budapest VIII.

Cégbemutató

In Vodafone Shared Services Budapest, we maximize value with everything we do, from Operational Excellence to Next Generation Services.
We operate with 1.800+ colleagues in Budapest, coming from 32 different nationalities, supporting 22 countries and 150+ Vodafone Enterprise Customers around the world.

Feladatok

What you will do:

  • Check and book compliant or high value invoices, while investigating any invoice related query
  • Handle corrections/deletions regarded posted documents
  • Handle other administrative tasks such as managing incoming post or archive
  • Perform simple controls for P2P process (such as duplicate check)
  • Ad hock support the Spanish P2P team with more complex tasks

Elvárások

  • Ongoing university studies
  • Good Spanish and at least intermediate English knowledge
  • Work experience is an advantage
  • Intermedium knowledge of MS Excel
  • Good communication skills
  • Good analytical and problem solving skills

Working hours

20 hours/week from Monday to Friday

What we offer

  • Gross salary 1285 HUF/hour
  • Flexible work schedule with 20 hours/week
  • Opportunity to be a part of and learn from a professional and fun team

 

How to apply

Please fill in the form below and upload your CV. We will contact you as soon as possible.

Kapcsolattartó:

Czeglédi Réka
czegledi.reka@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületPénzügy/Számvitel/Kontrolling
MunkakörSpanish speaking Trainee - P2P Query and Invoice Processing
Tervezett kezdés dátumaazonnali munka kezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
spanyol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.