Junior ügyfélkapcsolati adminisztrátor

Érdekel egy adminisztratív feladatkör logisztikai  területen? Nézd meg ezt a diákmunka lehetőséget!

Irodai*
Budapest

Cégbemutató

Kühne + Nagel Kft. stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező, piacvezető logisztikai-szállítmányozási cég, ahol kellemes munkahelyi légkörben, energikusés szakértő csapat tagja lehetsz.

A világ 100 országában, 1 300 irodában, több mint 80 000 munkatárssal a Kühne + Nagel csoport a világ vezető logisztikai szolgáltatóinak egyike.
A cég erős piaci pozíciót foglal el a szerződéses és gyártás-kiszolgálási logisztikában, tengeri, légi és közúti szállítmányozásban.
 
Magyarországon már 25 éve vannak jelen a logisztikai és szállítmányozási piacon 4 telephelyen, több mint 1 700 fővel.
 
Ezúttal részmunkaidős diákmunkalehetőség vár rád cégnél.

Feladatok

  • Meglévő ügyfelekkel történő kapcsolattartás
  • Ügyfélelégedettségi eredmények rögzítése vállalatirányítási rendszerben
  • Küldemények nyomonkövetése
  • Sablonok alapján visszaigazolások megküldése ügyfelek részére

Elvárások

  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Logisztikai ismeretek / tanulmányok
  • Angol nyelvtudás kommunikációs szinten
  • Heti 3-5 nap munkavállalás

Amit kínálunk

  • Nemzetközi légkör
  • Szakmai gyakorlat leigazolásának lehetősége
  • Br. 1 300 Ft/óra
  • Hosszú távú munkalehetőség

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.

Kapcsolattartó:

Bor Katalin
bor.katalin@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületÜgyfélszolgálat/Vevőszolgálat
MunkakörJunior ügyfélkapcsolati adminisztrátor
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.