HR gyakornok

Érdekel egy hosszútávú adminisztratív állás egy nemzetközi nagyvállalatnál, ahol szakmai tapasztalatot tudsz szerezni? Nézd meg a lehetőséget!

HR, Marketing*
Budapest

Cégbemutató

Az OMV 9 európai országban mintegy 1.400 töltőállomást üzemeltet, ebből 186 Magyarországon található.
 
Az OMV töltőállomások többet nyújtanak az üzemanyagnál – igazi szolgáltató központok, melyek számos terméket és szolgáltatást kínálnak kiemelkedő minőségben a MaxxMotion Performance üzemanyagoktól kezdve, a VIVA kávézókon át, ahol olasz pörkölésű FAIRTRADE VIVA kávéval és finom szendvicsekkel várja vásárlóit, a modern autómosó programokig. Ezen túlmenően az OMV töltőállomások számos helyi igényt kielégítő szolgáltatást is biztosítanak, mint csomagátvételi lehetőség, lottózás, bankkártya automata vagy ingyenes WiFi.
 
Az OMV elkötelezett az iránt, hogy többet törődjön, többet nyújtson – többet, mint amennyit vásárlóink elvárnak.
 
Ezúttal a cég központi irodajába kínálunk munkalehetőséget, modern környezetben, könnyen megközelíthető helyen.
 

Feladatok

  • munkaidő nyilvántartó rendszer kezelése (pl.:távollétek - szabadság, táppénz rögzítése)
  • bérszámfejtés előkészítése külső bérszámfejtő cég részére
  • béren kívüli juttatások adminisztrálása
  • kereseti, munkáltatói igazolások kiállítása
  • kártya beléptető rendszer kezelése
  • munkaszersződések, módosítások készítése
  • munkaköri leírások menedzselése
  • a munkavállalók személyes adatainak kezelése
  • éves orvosi munkaalkalmassági vizsgálatok naprakész nyilvántartása
  • toborzás - kiválasztási feladatok (interjúk szervezése, AC-k támogatása, kapcsolattartás HR szolgáltató partenerkkel)

 

Elvárások

  • folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok legalább két féléven át ( HR / gazdasági tanulmányok)
  • rugalmas beosztásban heti kb. 20-25 óra vállalása
  • kommunikáció képes angol nyelvtudás (írásban és szóban )
  • magabiztos excel használat
 

Előnyök

  • hasonló munkkaörben szerzett tapasztalat
  • SAP ismeret

Amit kínálunk

  • Kezdő bér:bruttó 1.059 Ft/óra
  • Kiszámítható munka, órarendhez igazítható beosztás
  • Szakmai gyakorlat leigazolásának lehetősége
  • Hosszú távú lehetőség
  • Modern irodai környezet

Jelentkezés

Regisztráció után a honlapunkon a jelentkezés gombra kattintva vagy a bor.katalin@minddiak.hu e-mail címre, "OMV" jeligével küldött önéletrajzzal.

 

Kapcsolattartó:

Bor Katalin
bor.katalin@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületHumán erőforrás / Munkaügy
MunkakörHR gyakornok
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.