Könyvvizsgálati asszisztens

Bruttó órabér

2250Ft/óra

Megbízó: PKF Consulting Kft.

Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött

Érdekel a könyvelés világa és ráérsz heti 30 órában? Nem okoz nehézséget az angol nyelvtudás sem? Akkor ITT a helyed!

Cégbemutató

A PKF egy független tanácsadó irodákból álló nemzetközi hálózat, melynek hazai képviselete számviteli szolgáltatásokat nyújt főként nemzetközi cégeknek és vezető magyar nagyvállalatoknak. Gyakorlatias, megoldásorientált megközelítéssel dolgoznak, céljuk, hogy segítsenek ügyfeleiknek eligazodni a komplex kérdésekben is egyszerűen, nem engedve kompromisszumot a szolgáltatás minőségéből.

Feladatok
  • Könyvvizsgálati ügyfelek szerződéseinek előkészítése, ügyfél- és számlázási adatok karbantartása, a beérkezett anyagok nyomon követése és az utómunkálatok elvégzése
  • Ügyfelektől beérkező egyenlegközlő levelek kezelése, feldolgozása, továbbítása a könyvvizsgálati munkatársak részére
  • Könyvvizsgálati munkatársak adminisztratív támogatása: az ügyfelektől ellenőrzésre elektronikusan bekért számlák, szerződések, egyéb dokumentumok beérkezésének figyelemmel kísérése, megfelelő helyre történő lementése, adott esetben formázása, papíron érkező dokumentumok szkennelése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony preferáltan gazdasági vagy pénzügy számviteli területen
  • Felhasználó szintű MS Office ismeret
  • Alapfokú angol nyelvtudás

Munkaidő

  • Hétfő és péntek között heti minimum 30-40 óra vállalása rugalmas beosztásban

Amit kínálunk

  • Bruttó 2250 Ft/óra
  • Nemzetközi és magyar ügyfélkörtől érkező változatos szakmai munka
  • Heti angol nyelvi szakmai oktatás
  • Tapasztalt, támogató szellemű csapat
  • Rugalmas munkahely
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú diákmunka

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.

Részletek

Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / -
Munkakör:
Gazdasági
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: +írásban: +
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Nagy Alexandra (nagy.alexandra@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!