Webshop-adatbázis adminisztáció

Ha érdekel a webshopok működése és ráérsz heti 10-15 órát, akkor jelentkezz!
Irodai*
Székesfehérvár

Cégbemutató

Partnercégünk másfél évtizedes múltra tekint a polc- és állványrendszerek értékesítésében.

Feladatok

  • Termékek feltöltése a webshop felületére
  • Képek és leírások szerkesztése
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony
  • Felhasználói vagy magasabb szintű informatikai ismeretek

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 között rugalmas beosztásban, heti minimum 12 órában

Amit kínálunk

  • Bruttó 1.300 Ft/óra bérezés
  • Rugalmas munkaidő
  • Önálló, kreatív munkakör

Előnyök

  • Joomla, Drupal vagy WordPress weblapszerkesztők ismerete

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress bátran a lenti e-mail címemen.
 
Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, lent a "Megosztás" -ra kattintva oszd meg velük a facebookon is!

Kapcsolattartó:

Gyuracz Tibor
gyuracz.tibor@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörWebshop-adatbázis adminisztáció
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÁltalános iskola

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.