Ügyfélszolgálati asszisztens

Érdekes irodai munkát szeretnél, ahol sokrétű tapasztalatra tehetsz szert és közben a problémamegoldó képességedet is fejlesztenéd? Szeretnéd használni és frissen tartani a nyelvtudásod, legyen az angol vagy bármilyen más nyelv? Ne keress tovább, ez a tökéletes munka számodra!

Irodai*
Budapest XIII.

Cégbemutató

Biztosítási asszisztenciával foglalkozó partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói a közös értékeinek, az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és ügyfeleik iránti elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről. Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak jelentkezz!
 
Csapatépítőjük pl. közös síelés remek lehetőség lehet egy mai modern munkahely megismeréséhez. Emellett pedig részese lehetsz egy 3-szoros Business Superbrands díjat elnyert nemzetközi vállalatnak, amelyet minden évben az üzleti szektor legkiválóbb márkái kaphatnak meg.
 
Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak jelentkezz!

Feladatok

  • Assistancia szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés
  • Ügyfelek bejelentéseinek rögzítése
  • Adategyeztetés
  • Kapcsolódó adminisztráció elvégzése (dokumentumok rögzítése, ellenőrzése, hiánypótlások kérése és nyomon követése)

Elvárások

  • Aktív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Heti 2-3 alkalom vállalása

Munkaidő

  • Hétfőtől vasárnapig 00.00 és 24.00 között napi 4-6-8 órában, saját beosztás szerint!
  • Heti 20-25 óra vállalása

Amit kínálunk

  • Igényes munkahely
  • Bérezés: bruttó 1100-1300 forint+ műszakpótlék
  • Fiatalos csapat, sok diák munkatárs 
  • Komoly tapasztalatszerzési lehetőség
  • Teljesítménnyel/gyakorlattal emelkedő bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség

 

Előnyök

  • Román/szlovén/horvát/szerb /német/francia/olasz nyelv ismerete
  • Hasonló munkában szerzett tapasztalat

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Kapcsolattartó:

Szegő Diána
szego.diana@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörÜgyfélszolgálati asszisztens
Tervezett kezdés dátumafolyamatos
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.