Ügyfélszolgálati asszisztens

Kreatív és érdekes területen dolgozók csapatába keresünk ügyfélszolgálati asszisztenst, aki adminisztrációban, postázásban és ügyfélkapcsolat-tartásban nyújt támogatást!

Irodai*
Budapest II.

Cégbemutató

A Feldobox 2006-os bevezetésekor új piacot teremtett, melyen azóta is piacvezető. Folyamatosan megújuló kínálatukban több mint 1500 élmény érhető el, 23 féle tematikus ajándékcsomagban, vagy akár egyéni összeállításban.

Feladatok

  • Telefonhívások kezelése
  • Értékesítési feladatok támogatása
  • Általános adminisztráció, rögzítés
  • Nyilvántartások vezetése
  • Márkakártyák beszerzése
  • Postai levelek feladása, iktatása

Elvárások

  • Aktív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • MS Office felhasználói ismeretek 

Munkaidő

  • Heti 30 óra diákmunka vállalása rugalmasan hétfő és péntek között

Amit nyújtunk

  • Bruttó 1200 Ft/óra
  • Hosszú távú munkalehetőség

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni.

Kapcsolattartó:

Misalek Kata
misalek.kata@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületÜgyfélszolgálat/Vevőszolgálat
MunkakörÜgyfélszolgálati asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekKözépiskola

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.