Személyi asszisztens

Érdekelnek az Apple termékek? Akkor gyere és ismerkedsz meg a kereskedelem rejtelmeivel rugalmas beosztásban!

Irodai*
Budapest XI.

Cégbemutató

Diákmunkát keresel? Ezúttal nemzetközi kereskedelmi partnercégünk részére keresünk hosszú távra személyi asszisztens pozícióba diák munkatársat.

Feladatok

  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Beérkező számlák kezelése
  • Tárgyaló előkészítése
  • Vendégek fogadása
  • Esetenkén webshop felület kezelése
  • Marketing terület adminisztratív támogatása

Elvárások

  • Aktív nappali tagozatos jogviszony
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Ms Office felhasználói ismerete (Word, Excel, Outlook)
  • Jó kommunikációs készség
  • Precíz, pontos munkavégzés

Munkaidő

  • Rugalmasan napi 4 vagy 8 órában 9:30 és 18:30 között

Amit nyújtunk

  • Bruttó 1200 Ft/óra 
  • Fejlődési lehetőség, tréningek 
  • Igényes munkakörnyezet

Jelentkezés

Kérünk, töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.

Kapcsolattartó:

Bakó Dorottya
bako.dorottya@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörSzemélyi asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.