Személyi asszisztens

Érdekelnek az Apple termékek? Akkor gyere és ismerkedsz meg a kereskedelem rejtelmeivel rugalmas beosztásban!

Irodai*
Budapest III.

Cégbemutató

Ezúttal nemzetközi kereskedelmi partnercégünk részére keresünk hosszútávra személyi asszisztens pozícióba diák munkatársakat.

Feladatok

  • Adminisztrációs feladatok ellátása

  • Beérkező számlák kezelése

  • Tárgyaló előkészítése

  • Vendégek fogadása

  • Esetenkén webshop felület kezelése

Elvárások

  • Aktív nappali tagozatos jogviszony

  • Középszintű angol nyelvtudás

  • Ms Office felhasználói ismerete (Word, Excel, Outlook)

  • Jó kommunikációs készség

  • Precíz, pontos munkavégzés

Munkaidő:

Rugalmasan napi 4 vagy 8 órában 9:30 és 18:30 között

Amit nyújtunk:

  • Bruttó 920 - 1200 Ft/óra között teljesítmény arányosan

  • Multikultúrális, fiatalos csapat

  • Fejlődési lehetőség, tréningek 

  • Igényes munkakörnyezet

Jelentkezés:

Ha a megadott feltételek szerint tudod vállalni a munkát, jelentkezz rá regisztrációt követően.

Kapcsolattartó:

Bakó Dorottya
bako.dorottya@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörSzemélyi asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.