Spanish Speaking Customer Service Trainee

Would you like to improve your Spanish knowledge in an international environment? Are you motivated to get relevant work experience in Customer Service and support the teams' work in order management? Then this is a great opportunity for you to gain valuable insights into the operations of Diageo. Do not hesitate to apply!

Gazdasági*
Budapest XIII.

Cégbemutató

Diageo is the world’s leading premium drinks company with an outstanding collection of brands, such as Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Captain Morgan, Tanqueray and Guinness. Their purpose – Celebrating life, every day, everywhere – has an important role in the company, for their people, their diversity, their brands, in how they perform and how they create shared value.

Feladatok

  • Support the Processing Specialist teams' work in order management
  • Reporting (daily, weekly and monthly reports)
  • Capturing and entering orders
  • Create sales orders in SAP
  • Reviewing reports, data exchanges in SAP
  • Create order status reports for different markets by deadline
  • Generate and track order documentation

Elvárások

  • The position is open for applicants with active or passive student status
  • Ongoing university studies
  • Fluent Spanish knowledge
  • Upper intermediate English knowledge both verbal & written
  • Advanced user of MS Office tools (Excel, Word, PowerPoint etc.)

Working hours

  • Be able to invest 20-30 working hours per week according to agreed schedule
  • Long-term development opportunity

Benefits of working at Diageo

  • Gross salary: 1300 Ft/hour
  • Home office opportunity
  • Possibility to evolve and improve your language skills
  • Easy to reach downtown 
  • Numerous professional and soft-skill trainings
  • Opportunity to climb up on the career ladder
  • Diageo won the Fittest Workplace Award, of course they have a Gym
  • Urban legend is true, they do have a Rooftop Bar
  • Unique brands of Diageo are available in their staff shop

Előnyök

  • Experience with SAP
  • Portuguese language knowledge

How to apply

Please fill in the form below and upload your CV. We will contact you as soon as possible.

Kapcsolattartó:

Juhász Barbara
juhasz.barbara@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületÜgyfélszolgálat/Vevőszolgálat
MunkakörSpanish Speaking Customer Service Trainee
Tervezett kezdés dátumaASAP
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
spanyol szóban: felsőfok írásban: felsőfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Irodai szoftver / MS PowerPoint (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.