Retail Call Center gyakornok

Dolgozz igényes, irodai környezetben retail call center gyakornokként az egyik kiemelt pénzintézeti partnercégünknél.

Gazdasági*
Budapest V.

Cégbemutató

Ezúttal pénzintézeti partnercégünk az UniCredit Bank keres diákmunkatársat, retail call center gyakornoki csapatába.

Feladatok

  • telefonhívások fogadása
  • ügyfelekkel való egyeztetés, tájékoztatás
  • információk ellenőrzése
  • bank jövőjét meghatározó projektekben való részvétel
  • rotáció különböző banki területeken

Elvárások

  • Nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszony vagy passzív félév
  • Heti minimum 30 óra vállalása (hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között)
  • Azonnali munkakezdés
  • Jó kommunikációs készség
  • Nyitottság, terhelhetőség

Amit kínálunk:

  • szakmai tapasztalat szerzése
  • egyéni mentor a fejlődés érdekében
  • kapcsolatépítési lehetőség
  • nemzetközi munkakörnyezet
  • oktatásokon való részvétel
  • fejlődési, előlépési lehetőség

Előnyök

  • heti 30 óra vállalása
  • középszintű angol nyelvtudás

Jelentkezés

Légy szíves töltsd ki a lenti rövid űrlapot, majd nyomd meg a jelentkezés gombot. Keresni fogunk a megadott elérhetőségeiden.

Kapcsolattartó:

Reményi Kálmán
remenyi.kalman@minddiak.hu

Részletek:

MunkakörRetail Call Center gyakornok
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.