Recepciós

Ha érdekel a multik világa és nyitott vagy a fejlődésre, akkor megtaláltad az ideális helyet!

Ügyfélszolgálat*
Budapest XII.

Cégbemutató

Az Euronet Services Kft. az egyik legmegbízhatóbb elektronikus pénzügyi szolgáltató nagyvállalatává nőtte ki magát. Világméretű befolyásra tett szert: jelenleg több mint 2500 ATM bankautomatát üzemeltet számos európai országban, valamint az Egyesült Államokban.
Jelenleg RECEPCIÓST keresnek folyékony ANGOL nyelvtudással, a MOM Park közvetlen közelében.
 
A SZAKMAI GYAKORLATOD teljesítését igazoljuk, Neked csak annyi a dolgod, hogy építsd a jövőd!

Feladatok

  • Bejövő hívások fogadása
  • Ügyfelek eligazítása
  • Adminisztratív feladatok
  • HR támogatás

Elvárások

  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Microsoft Office ismerete
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Talpraesett személyiség

Munkaidő

  • Hétköznaponként rugalmas beosztásban
  • Heti 25-30 óra vállalása
  • Legalább 6 hónapig

Amit kínálunk

  • Bruttó 1100 Ft/óra
  • Igényes multinacionális környezet
  • Szakmai gyakorlat igazolása

Jelentkezés

Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

Kapcsolattartó:

Czeglédi Réka
czegledi.reka@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületÜgyfélszolgálat/Vevőszolgálat
MunkakörRecepciós
Szükséges nyelvismeretangol szóban: felsőfok írásban: felsőfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.