Recepciós-adminisztrációs munkatárs

Partnercégünk ügyfélszolgálati és recepciós csapata várja jelentkezésed ügyfelei külföldi utazása során bekövetkezett balesettel vagy betegséggel kapcsolatos adminisztrációs feladatokra és általános recepciós feladatok ellátására.

Irodai*
Budapest XIII.

Cégbemutató

Partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. Fontos a munkavállalóik számára az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem. Az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről. Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak, jelentkezz!

Feladatok

  • Vendégek, ügyfelek fogadása
  • Bejövő recepció hívások kezelése
  • Bejövő, kimenő posta (csomagok, levelek) kezelése, kapcsolattartás a futárokkal, hivatali ügyintézés
  • Nyilvántartások készítése, kezelése
  • Adategyeztetés
  • A tárgyalótermek menedzselése
  • Irodaszer rendelés
  • Irodai karbantartás koordinálása (étel-, vízautomata, kávégép ellenőrzése, javíttatása, üzemeltetővel kapcsolattartás)

Elvárások

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony, 18. életév betöltése
  • Aktív angol nyelvtudás (külföldi vendégek fogadása)
  • Korábbi recepciós tapasztalat
  • Megbízhatóság, diszkréció
  • Hosszú távú (min. 1 év) munkavégzés
  • Kiváló szervező és priorizáló képesség
  • Csapatban való gördülékeny együttműködés

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig 8-18.00 óra között (8.00-14.00,12.00-18.00)
  • Heti minimum 25 óra diákmunka vállalása

Amit kínálunk

  • Irodai masszázs, gyümölcsnap
  • Nyelvtanulási lehetőség, tréningek
  • Bérezés: bruttó 1250 forint
  • Negyedévente szülinapok ünneplése, közös síelés, futás
  • Komoly tapasztalatszerzési lehetőség

 

Előnyök

  • ’B’ kategóriás Jogosítvány
  • Host/hostess, kereskedelmi-, vendéglátós-, recepciós munkatapasztalat
  • Microsoft Office programok felhasználószintű ismerete

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Kapcsolattartó:

Szegő Diána
szego.diana@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörRecepciós-adminisztrációs munkatárs
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.