Raktári adminisztráció

Szeretnél egy kis zsebpénzt keresni, de nem szeretnéd magad hosszú távra elkötelezni? Érdekel a raktározás és a logisztika világa? A lehetőség adott, már csak élned kell vele!

Irodai*
Gyöngyöshalász

Cégbemutató

A Kühne + Nagel Kft. stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező, piacvezető logisztikai-szállítmányozási cég, ahol kellemes munkahelyi légkörben, energikus és szakértő csapat tagja lehetsz.

A világ 100 országában, 1300 irodában, több mint 70 000 munkatárssal a Kühne + Nagel csoport a világ vezető logisztikai szolgáltatóinak egyike.
A cég erős piaci pozíciót foglal el a szerződéses és gyártás-kiszolgálási logisztikában, tengeri, légi és közúti szállítmányozásban.
 
Magyarországon már 25 éve vannak jelen a logisztikai és szállítmányozási piacon 4 telephelyen, több mint 1450 fővel.

Feladatok

  • adatrögzítés
  • a logisztikai osztály tevékenységének támogatása
  • adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • nappali tagozatos, aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • magabiztos Excel tudás
  • talpraesett, kommunikatív személyiség
Munkaidő:  hétfőtől péntekig 6:00-18:00 /18:00-06:00 (2 hónapon keresztül)

Amit kínálunk

  • bruttó 1.150 Ft-os órabér
  • modern munkakörnyezet
  • egyszerűen elsajátítható feladatok
  • utazási költségtérítés

Előnyök

  • gyöngyöshalászi lakhely

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztráltál az oldalon, jelentkezz be és jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy pontosan mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress bátran a lenti email címen!
 
Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, lent a "Megosztás" -ra kattintva oszd meg velük a Facebookon is!

Kapcsolattartó:

Kiss Nikolett
eger@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörRaktári adminisztráció
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.