Pénzügyi gyakornok

Szeretnél releváns munkatapasztalatot szerezni?
Szeretnél csatlakozni egy fantasztikus és inspiráló céghez ahol a munkád nagy értékkel bír? Ha a válasz IGEN, akkor Téged keresünk!
Gazdasági*
Budapest

Cégbemutató

A Roche egy Svájci székhelyű globális egészségügyi cég, amely 150 országban működik. 2006 óta a magyar vállalat pénzügyi, informatikai és HR szolgáltatásokat nyújt a Roche leányvállalatainak világszerte. A Roche Services Kft. egy sokszínű, dinamikus csapat melynek Te is részese lehetsz.

Feladatok

  • Banki ügyletek feldolgozása
  • Pénzügyi folyamatokban javítások elvégzése
  • Költséghelyek kezelése
  • Pénzügyi csoport munkájának támogatása

Elvárások

  • Folyamatban lévő nappali tagozatos hallgatói jogviszony gazdasági területen
  • Középszintű angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Jó kommunikációs készség
  • Heti 20-30 óra munkavégzés
  • Csapatjátékos jellem

Amit kínálunk

  • Versenyképes szaktudás
  • Rugalmas diákmunka, igazodva a tanulmányaidhoz
  • Szakmai fejlődés és előrelépés
  • Hosszú távú munkavégzés
  • Multikulturális munkahelyi környezet

Bér

  • Bruttó 1200 / óra

Jelentkezés:

Ha felkeltette érdeklődésed az alábbi diákmunka, küldd el önéletrajzod a megadott email-re vagy kattints a "Jelentkezem" fülre.

Kapcsolattartó:

Balogh Zoltán
balogh.zoltan@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületPénzügy/Számvitel/Kontrolling
MunkakörPénzügyi gyakornok
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.