IT Service Desk Analyst

Most egy karriermeghatározó lehetőséget kínálunk egy sikeres és gyorsan növekvő üzletágban, ahol a kollégák felhatalmazást kapnak arra, hogy segítsenek olyan funkciók kialakításában, amelyek kézzelfogható üzleti fejlődést biztosítanak egy összetett európai szervezetben.
 
Irodai*
Budapest XIII.

Cégbemutató

Az Avis Budget Group egyike a világ piacvezető autókölcsönzőinek. Fő tevékenységi területeink az ügyfélszolgálat, kereskedelmi támogatás, valamint pénzügyi szolgáltatások, amelyeken belül a különböző munkakörökben több mint 900 kolléga dolgozik.
Most lelkes új munkatársakat keresünk, akik támogatják és megoldják a mindennapi IT-problémákat mind a belső vállalati alkalmazottak, mind a külső partnerek számára.
Egy izgalmas, dinamikus, kreatív és együttműködő csapat tagja lehetsz!
 

Feladatok

  • Bejövő ügyfél levelek, telefonok (mind belső kollégák, mind külső üzleti partnerek) kezelése

  • Ügyfelek (IT-val kapcsolatos) kérdései, lekérdezései pontos kezelése, adataik regisztrálása

  • Lehetőség esetén "First Time Fix" megoldást biztosítása

  • Kérdések hatékony elosztása az érintett Resolver Group-hoz

  • Ügyfelek tájékoztatása a problémamegoldás folyamatáról

  • Kiemelt ügyek nyomon követése, szükség esetén a megfelelő intézkedések ellátása

Elvárások

  • Kommunikáció képes, folyékony angol nyelvtudás szóban, írásban- mivel a támogatás is angolul zajlik
  • Magabiztos felhasználói szintű informatikai ismeretek, köztük a Windows és az MSOffice
  • Kiemelkedő ügyfélszolgálati és kommunikációs készség
  • Pontosság, erős problémamegoldó készségek
  • Együttműködő hozzáállás
  • Priorizálási képesség
  • Logikus, proaktív gondolkodás

Munkaidő:

minimum heti 20 óra vállalása rugalmasan 8:00 - 18:00 között

Amiért érdemes az Avis Budget Group BSC-nél dolgozni:

  • Rugalmas munkaidő heti minimum 20 órában
  • A BSC elnyerte a "Legjobb SSC a Kelet-Közép Európai Régióban" díjat 2018. Februárjában, Varsóban
  • Multikulturális csapatunkban több mint 40 különböző országból érkező munkatárs dolgozik
  • Barátságos, együttműködő szemléletmód
  • Fejlődési lehetőség
  • Dinamikus környezet
  • Szakmai gyakorlat leigazolására lehetőség, szakdolgozatban való segítség
  • Hosszútávú munkalehetőség a tanulmányok befejezése után is
  • Munkád során gyakorolhatod és fejlesztheted nyelvtudásod
  • Számos céges rendezvény, amin jól érezheted magad és jótékonykodásra is lehetőséget kapsz
  • Rendszeres közösségi programok (pl. érdekes előadások napjainkban aktuális helyzetekről)
  • Díjnyertes, környezettudatos irodában dolgozhatsz 

Előnyök

  • Ha nem szeretnél lemaradni egy lehetőségről, amely hosszú távon akár főállású munkaviszonyt is biztosíthat a számodra.

  • Hasonló tapasztalat előnyt jelent, de nem feltétel!

Jelentkezés:

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Kapcsolattartó:

Kovács Zsófia
kovacs.zsofia@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületIT/Informatika
MunkakörIT Service Desk Analyst
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.