Irodai munkatárs logisztika területen

Ha ráérsz heti 5 napot rugalmas beosztás mellett dolgozni és szívesen végzel adminisztratív jellegű feladatokat, akkor olvass tovább a részletekért!  

Irodai*
Békéscsaba

Cégbemutató

Most egy nemzetközi viszonylatban is jelentős kommunikáció-elektronikai vállalat keres diák munkatársat irodai kisegítésre.

Feladatok

  • Iratrendezés
  • Számítógépes adatrögzítés
  • Egyéb adminisztratív feladatok

Elvárások

  • 18. életév betöltése
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony

Munkaidő

  • Heti 5 nap munkavégzés
  • Rugalmasan az iskolai elfoglaltsághoz igazítható

Amit kínálunk

  • Bér: bruttó 1050 Ft/óra
  • Igényes munkakörnyezet

Jelentkezés:

Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztráltál az oldalon, jelentkezz be és jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz pontosan dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress bátran a lenti email címen!
 
Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, lent a "Megosztás" -ra kattintva oszd meg velük a Facebookon is!

Kapcsolattartó:

Borbás Nóra
bekescsaba@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörIrodai munkatárs logisztika területen
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.