Irodai asszisztens

Ezúttal Pécsre keresünk diákokat adminisztratív munkához.
Dolgozz velünk és akár a szakmai gyakorlatodat is letudhatod!

Irodai*
Ürögi fasor 2/a

Cégbemutató

Órarendhez igazodó, heti 20 órát kell dolgoznod, rugalmas beosztásban. 
Itt valóban egy nemzetközi csapat értékes tagja lehetsz.

Feladatok

  • számlák iktatása
  • interjúk szervezése
  • postai küldemények átvétele
  • dokumentációk struktúrájának kialakítása
  • irodaszerek, higiéniás termékek beszerzése

Elvárások

  • heti 20 óra vállalása
  • középfokú angol nyelvtudás
  • folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok

Amit kínálunk:

  • igényes munkakörnyezet
  • bruttó 1121 Ft/óra bérezés
  • szakmai gyakorlat leigazolása
  • tapasztalat szerzési lehetőség

Munkaidő:

Hétfőtől-péntekig, napi 4 óra

Előnyök

  • felsőfokú végzettség
  • irodai munkatapasztalat

Jelentkezés

Amennyiben a munka felkeltette érdeklődésedet, a honlapunkon történő regisztráció után vagy a pecs@minddiak.hu e-mail címen várjuk fényképes önéletrajzzal való jelentkezésed.

Kapcsolattartó:

Kovács Máté Dávid
pecs@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörIrodai asszisztens
Tervezett kezdés dátuma2019.05.20.
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.