Irodai asszisztens

Logisztikai cég keres irodai adminisztratív feladatkörre diákmunkatársat a IV. kerületben! Ha egyszerű irodai munkára vágysz ne habozz, jelentkezz!

Irodai*
Budapest IV.

Cégbemutató

Partnercégünk nemzetközi logisztikai és szállítmányozási szektorban független hajózási ügynökként foglalkozik minden fajta tengeri fuvarozással, 20 éve van jelen a magyarországi szállítmányozási piacon. Jelenleg irodai asszisztens pozícióba keresünk diák munkatársat!

Feladatok

  • Adatrögzítési feladatok elvégzése
  • Fájlok feltöltése a cég rendszerébe, szkennelés
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • Aktív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Alapszintű angol nyelvtudás
  • MS Office ismeret
  • Monotóniatűrés

Munkaidő

  • Heti minimum 20 óra vállalása rugalmas beosztásban

Amit kínálunk

  • Bruttó 1150 Ft/óra diákbér
  • Igényes munkakörnyezet

Előnyök

  • hasonló területen szerzett tapasztalat

 Jelentkezés

Ha pozíciónk felkeltette érdeklődésedet, várjuk jelentkezésedet a honlapunkon a regisztrációt követően.

Kapcsolattartó:

Bakó Dorottya
bako.dorottya@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörIrodai asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: alapfok írásban: alapfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.