Irodai asszisztens

Ha érdekel a szervezés és szívesen vállalnál egy rugalmas adminisztratív munkát, akkor jelentkezz Irodai asszisztensnek!

Irodai*
Budapest I.

Cégbemutató

Pénzügyi kurzusokat szervező és oktató cég keresi csapatába a megfelelő személyt!

Feladatok

  • adatrögzítés, adatellenőrzés
  • irodai asszisztensi feladatok
  • excel-ben adatok rögzítése
  • a képzések előkészítésében való közreműködés (tárgyaló és oktatóhelyszínek berendezése, felszerelése kellékekkel)

 

Elvárások

  • folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok gazdasági területen
  • MS Office ismeret (excel táblák kezelése)
  • precíz, pontos munkavégzés
  • heti 20 óra vállalása

Amit kínálunk:

  • rugalmas munkavégzés, hosszú távú fix munkahely
  • órabér: br. 1100 Ft
  • szervezési tapasztalatszerzés, fejlődési lehetőség
  • belvárosi iroda a Duna mellett

Előnyök

  • alap angol nyelvtudás
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Jelentkezés: 

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen:

Kapcsolattartó:

Misalek Kata
misalek.kata@minddiak.hu

Részletek:

MunkakörIrodai asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: alapfok írásban: alapfok

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.