Irodai asszisztens

Irodai asszisztens pozíció a VI. kerületben! Rugalmas munkavégzés, kiváló megközelítés!

Irodai*
Budapest VI

Cégbemutató

Dolgozz Budapest egyik legnagyobb bevásárolóközpontját üzemeltető cégénél. Kiváló fejlődési lehetőség lehet, olyan diák számára, akik érdekel a bérbeadás, ingatlanfejlesztés.  Láss bele a vezetők és bérbeadók munkájába és segítsd őket.

Jelentkezz még ma!

Feladatok

  • Adatbázisok frissítése, szerkesztése
  • Szerződések rögzítése
  • Adatrögzítés, fénymásolás, scnannelés
  • A cégvezető és az igazgató munkájának támogatása

Elvárások

  • Aktív vagy passzív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Felsőfokú üzleti tárgyú tanulmányok
  • Aktív középfokú angol nyelvtudás
  • MS Office ismeret

Munkaidő: heti minimum 20 óra vállalása, rugalmas beosztással

Amit kínálunk:

  • Kellemes munkakörnyezet
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Kiváló megközelítés

 

 

Kapcsolattartó:

Szeles Noémi
szeles.noemi@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörIrodai asszisztens
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.