Irodai adminisztrátor

Adminisztratív munkára keresünk kollégákat meglévő csapatba rugalmas időbeosztásban.

Irodai*
Budapest XI.

Cégbemutató

Magyarország vezető ipari termékösszehasonlító piactere a táblázat.hu, keresi fiatal, lendületes új munkatársait a már régebb óta nálunk dolgozó diákjai mellé. Amennyiben szívesen dolgoznál egy dinamikusan fejlődő cégnél, érdekesnek találod az internetes kereskedelmet, szereted a pörgést, de azzal sincs bajod, ha egy feladatra kell egész nap koncentrálnod, várjuk jelentkezésed!

 

Feladatok

  • Gépipari, műszeripari termékek rendszerezése és összehasonlítása
  • Termékekhez kapcsolódó wiki-k és beszerzési tanácsok kidolgozása
  • Adminisztráció, adatgyűjtés, adatrögzítés
  • Riportok készítése

Elvárások

  • heti 20-30 órában rugalmasan, hetente készülő új beosztással
  • Alap informatikai ismeretek (MS Office)

Munkaidő:

Hétfőtől péntekig: 8.00-17.00 óra között  4-6-8 órában rugalmasan 

Amit kínálunk:

  • Bruttó 1050Ft/óra
  • Rugalmas munkaidő
  • Hosszú távú munkalehetőség, előrelépési lehetőséggel
  • Kiváló munkakörnyezet

 

Előnyök

  • jó műszaki érzék

 

Jelentkezés:

Légy szíves töltsd ki a lenti rövid űrlapot, majd nyomd meg a jelentkezés gombot. Keresni fogunk a megadott elérhetőségeiden.

Kapcsolattartó:

Reményi Kálmán
remenyi.kalman@minddiak.hu

Részletek:

MunkakörIrodai adminisztrátor
Tervezett kezdés dátumaazonnali
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (kezdő)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.