Irodai adminisztráció

Használd angol nyelvtudásod és vállalj diákmunkát rugalmas munkaidőben adminisztrációs munkakörben!

Irodai*
Budapest XI.

Cégbemutató

A XI. kerületi számítástechnikai és gazdasági szaktanácsadó partnercégünk részére keresünk irodai asszisztenst! 

Feladatok

  • Irodai asszisztensi feladatok
  • Gyors gépírás
  • Emailek megválaszolása
  • Internetes kutatások angol, német nyelven
  • Igazságügyi szakértői esetek és eljárások megismerése informatikában és távközlésben
  • Menedzseraszisztensi feladatok

Elvárások

  • 10 ujjas gépírás
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Magabiztos MS Office használat
  • Heti 20 óra vállalása

Amit kínálunk:

  • Bruttó 1200 Ft/ óra
  • Hosszú távú diákmunka
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Fejlődési lehetőség
  • Rugalmas munkaidő

Előnyök

  • Gépíró képzettség
  • Jogosítvány vezetési gyakorlattal

Jelentkezés: 

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen

 

Kapcsolattartó:

Kovács Zsófia
kovacs.zsofia@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörIrodai adminisztráció
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (kezdő)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.