Irodai adminisztráció (2 hónapra)

Ha szívesen dolgoznál egy multinacionális cégnél igényes munkakörnyezetben, rugalmas beosztással, ez a munka neked való!

Szerezz tapasztalatot és nyerj belátást egy gyógyszerkereskedelmi cég irodai feladataiba, működésébe!

 

Irodai*
Budapest XII.

Cégbemutató

Ezúttal multinacionális gyógyszergyártó partnercégünk számára keresünk adminisztrációs munkatársat az alábbi feltételekkel:

Feladatok

  • Adatrögzítés

  • Irodai adminisztratív feladatok ellátása

  • Excel adattáblák kezelése

  • Szkennelés, fénymásolás

Elvárások

  • Rendelkezz aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszonnyal

  • Magabiztos Mc Office ismeret (Excel, Word)

  • Pontos, precíz munkavégzés

  • 1,5-2 hónapos időszak vállalása fixen

 

Munkaidő: heti 15-20 óra vállalása, rugalmas beosztásban 

Amit kínálunk:

  • Bérezés bruttó 1200 Ft/óra 

  • Könnyen megközelíthető munkahely

  • Multinacionális környezet

Jelentkezés

Ha úgy érzed a feldatokat Te is el tudod látni, add le jelentkezésedet regisztrációt követően, vagy küld el önéletrajzodat a bako.dorottya@minddiak.hu e-mail címre.

Kapcsolattartó:

Bakó Dorottya
bako.dorottya@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörIrodai adminisztráció (2 hónapra)
Tervezett kezdés dátumaAzonnali kezdéssel
Szükséges nyelvismeretangol szóban: alapfok írásban: alapfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.