HR Bussiness Trainee

Are you interested in HR processes? If yes, apply to Sanofi, one of Hungary's largest pharmaceutical company. Be a part and get look at operation of the national bussiness.

HR, Marketing*
Budapest XIII.

Cégbemutató

Sanofi is an international company leading the way in life sciences. Building on the traditions and international background of Sanofi in Hungary.

 

Feladatok

  • Coordinate the recruiting and sourcing process of the trainees-
  • Supporting the development program, helping out with trainings-
  • Creating HR communication materials

Elvárások

  • Ongoing studies in the field of HR, Management, Psychology
  • Knowledge of Microsoft Office
  • Fluency in English (spoken, written)

Work time:

  • 25-30 hours availability/week
  • Flexible working, home-office

Our offer:

  • An international work environment in which you can develop your talents and realize ideas and innovations within a competent team.
  • 2000,-HUF/Hour

Application

Fill out the form below. Mark it in your profile under "ráérés" when you can work. If you have any questions, please contact me at my e-mail address below.

Kapcsolattartó:

Dénes Roland
denes.roland@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületHumán erőforrás/Munkaügy
MunkakörHR Bussiness Trainee
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: felsőfok írásban: felsőfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.