Hostess

Alkalmi diákmunkát keresel? Szívesen foglalkozol emberekkel? Dolgozz a CIO Hungary konferencián augusztus 27-28-án, ahol a vendégek fogadása lesz a fő feladatod. Ráérsz?

Egyszerű*
Eger

Cégbemutató

Idén az Eger Hotel & Park szálloda ad otthont a CIO Hungary Magyarország legnagyobb szabású, IT-vezetőknek szóló kétnapos konferenciájának, amely a hazai CIO-k legrangosabb szakmai fórumaként már 10. éve kerül megrendezésre.

Feladatok

  • Résztvevői csomagok összeállítása (kb. 120-130 db)
  • Érkező vendégek regisztrációja, szállodán belüli útbaigazítása

Elvárások

  • Nappali tagozatos, aktív vagy passzív hallgatói/tanulói jogviszony
  • Betöltött 18. év
  • Jó kommunikációs készség
  • Ápolt megjelenés

Munkaidő

  • 2020.08.27. csütörtök 7:00 - 18:00
  • 2020.08.28. péntek 8:00 - 14:00

Amit kínálunk

  • Alkalmi diákmunka
  • Órabér: br. 1350 Ft/óra

Előnyök

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Mindkét nap vállalása

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztráltál az oldalon, jelentkezz be és jelöld be a profilodban a "ráérés" alatt, pontosan mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress bátran a lenti email címen!

Ha állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, lent a "Megosztás"-ra kattintva oszd meg velük a Facebookon is!

Kapcsolattartó:

Szilágyi Dorina
eger@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületMarketing/Reklám/Média/PR
MunkakörHostess
Tervezett kezdés dátuma2020-08-27

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.