Hosszútávú adminisztratív munka

Dolgozz hosszútávon a Cargo Partnernél adminisztratív munkakörben! 

Irodai*
Budapest IX.

Cégbemutató

A Cargo-partner Kft. nemzetközi szállítmányozással és logisztikai szolgáltással foglalkozó cég, mely már több, mint 25 éve van jelen Magyarországon.

Világszerte nagy sikerrel működnek!

Jelenleg adminisztrátorokat keresnek a IX. kerületi budapesti irodájukba! Jelentkezz még ma!

Feladatok

  • Adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Dokumentum kezelés, digitalizálás
  • Adatok iktatása

Elvárások

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Heti minimum 20-25 óra vállalása
  • Felhasználói szintű számtástechnikai ismeret
  • Monotonitás tűrés
  • Önálló, pontos és precíz munkavégzés

Munkaidő

Hétfőtől - Péntekig

Amit kínálunk

  • Hosszútávú munkalehetőség!
  • Modern munkakörnyezet és családias hangulatú cégkultúra
  • Motivált, lelkes, fiatalos csapat
  • Egy nemzetközi piacvezető vállalat nyújtotta biztos háttér és stabil jövedelem
  • Kiváló megközelítés, a villamos pár perc sétára található

Előnyök

  • 30-40 óra vállalása nagy előnyt jelent
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

 

 

Kapcsolattartó:

Szeles Noémi
szeles.noemi@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörHosszútávú adminisztratív munka
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.