English Speaking Customer Service Intern

Are you interested in Customer Service and want to learn from professionals? Would you like to develop your career in a supportive and inspiring environment? Then this student job is just for you!

Ügyfélszolgálat*
Budapest XIII.

Cégbemutató

BP is one of the world’s biggest energy companies, reimagining energy for people and our planet. They provide heat, light and mobility, and the energy they produce powers economic growth and helps to lift people out of poverty. They’re reinventing the business to reduce the carbon emissions in their operations, grow new low-carbon businesses and products. They are actively advocating for progressive climate policies.

Feladatok

  • Maintaining customer and material master database
  • Entering customer orders and following them up
  • Managing customer requests and queries
  • Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion
  • Interacting with customers and stakeholders in a professional, friendly and efficient manner
  • Facilitating the invoicing process

Elvárások

  • Ongoing studies and active Hungarian student status for 6-12 months
  • English and Hungarian language knowledge (C1-C2)
  • Knowledge of Office tools (Outlook, Excel, Word, Power Point etc.)
  • Pursuing a Bachelor’s degree in Economics or related field – already completed your first year at university

Working time

  • Long-term development opportunity
  • Be able to invest 20-30 working hours per week according to agreed schedule

What we offer

  • 1370 Ft/hr in gross 
  • A company culture where they respect their diverse and unified teams, where they are proud of their achievements and where fun and the mindset of giving back to their environment are highly valued
  • A modern office
  • Possibility to join their social communities and networks
  • Chill-out and collaboration spaces in a brand-new office
  • Learning opportunities and other development opportunities (LinkedIn Learning) to shape and advance your career path
  • Company laptop
  • Opportunity to work from home: up to 5 days/week based on team agreement

Előnyök

  • Relevant experience in the field of Customer Service or in SSC environment

Apply

If you are interested in this position please send your CV to the email address below or click "apply".

Kapcsolattartó:

Juhász Barbara
juhasz.barbara@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületÜgyfélszolgálat/Vevőszolgálat
MunkakörEnglish Speaking Customer Service Intern
Tervezett kezdés dátumaASAP
Szükséges nyelvismeretangol szóban: felsőfok írásban: felsőfok
magyar szóban: felsőfok írásban: felsőfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Irodai szoftver / MS PowerPoint (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.