Egyszerű adminisztráció

Marketing csapat támogatására keresünk adminisztrációs diákmunkatársat, heti 20-25 órában.

 

Irodai*
Budapest XIII. kerület

Cégbemutató

A Mylan  EPD Kft. a világ egyik vezető generikus gyógyszeripari vállalata, termékeivel mintegy 145 országban van jelen.

Feladatok

  • Nyomtatványok készítése és karbantartása
  • Dokumentumkezelés, másolás, szkennelés
  • Ad hoc adminisztrációs feladatok
  • Marketing osztály támogatása

 

Elvárások

  • Aktív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • MS Office ismeret (Excel, Word, Powe Point)
  • Magabiztos angol nyelvtudás 

Munkaidő:

Hétfőtől péntekig heti 20-25 órában rugalmas beosztásban

Miért jó a Mylan EPD Kft.-nél dolgozni?

  • Órabér: Bruttó 1300 Ft/óra
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Barátságos, színvonalas munkakörnyezet
  • Masszázsfotel, gyümölcsnap, jógára helyiség, futóklub

Jelentkezés:

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. 

 

Kapcsolattartó:

Kovács Zsófia
kovacs.zsofia@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörEgyszerű adminisztráció
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.