Customer Service Intern - Dutch speaking

Are you interested in customer service and want to learn from professionals? Do you want to work in an inspiring environment? Then this student job is just for you!

Irodai*
Budapest XIII.

Cégbemutató

BP is one of the world’s biggest energy companies, reimagining energy for people and our planet. They provide the customers with heat, light and mobility, and the energy they produce powers economic growth and helps to lift people out of poverty. They’re reinventing them business to help us reduce the carbon emissions in our operations, grow new low-carbon businesses and products, and actively advocate for progressive climate policies.

Feladatok

  • Understanding of specific processes / systems enabling efficient support
  • Ensure timely and accurate data entry, storage, retrieval, archiving, maintenance and updates while maintaining data security
  • Manage performance against key performance metrics (customer satisfaction, service level compliance, transactional accuracy etc.)
  • Support teams through the correct use of all information technology systems
  • Identify efficiencies that drive optimization, continuous improvement and operational excellence. Support the development of a continuous improvement culture

Elvárások

  • Ongoing studies and active Hungarian student status for 6-12 months
  • English (B2-C1) and Dutch (C1)
  • Fluent Hungarian language
  • Knowledge of Office tools (Outlook, Excel, Word, Power Point etc.)
  • Pursuing a Bachelor’s Degree in Economics or related field – already completed your first year at university
  • Able to deal with complex situations while maintaining the right balance of customer and business focus
  • Experience working both independently and in a team-oriented environment
  • Must demonstrate a strong understanding of customers’ needs/behaviors
  • Strong time management and organization skills

Working time

  • Long-term development opportunity
  • Be able to invest 40 working hours per week according to agreed schedule

What we offer

  • 1570 Ft/hr in gross 
  • A company culture where they respect their diverse and unified teams, where they are proud of their achievements and where fun and the mindset of giving back to their environment are highly valued
  • A modern office
  • Possibility to join their social communities and networks
  • Chill-out and collaboration spaces in a brand-new office
  • Learning opportunities and other development opportunities (LinkedIn Learning) to shape and advance your career path
  • Company laptop
  • Opportunity to work from home: up to 5 days/week based on team agreement

Apply

If you are interested in this position please send your CV to the email address below or click "apply".

Kapcsolattartó:

Juhász Barbara
juhasz.barbara@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületÜgyfélszolgálat/Vevőszolgálat
MunkakörCustomer Service Intern - Dutch speaking
Tervezett kezdés dátumaASAP
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
holland szóban: felsőfok írásban: felsőfok
magyar szóban: felsőfok írásban: felsőfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)
Irodai szoftver / MS PowerPoint (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.