Adminisztrátor

Dolgozz hosszútávon az UNIQA Biztosítónál adminisztratív munkakörben! 

Irodai*
Budapest XIII.

Cégbemutató

Végezz adminisztratív tevékenységet a 13. kerületi UNIQA biztosítónál. Könnyű megközelíthetőség, rugalmas időbeosztás, kiváló tapasztalatszerzési lehetőség!

Jelentkezz még ma!

Feladatok

  • Adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Dokumentum kezelés, digitalizálás
  • Adatok iktatása

Elvárások

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Heti minimum 12 óra vállalása, növelhető
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű számtástechnikai ismeret
  • Monotonitás tűrés
  • Önálló, pontos és precíz munkavégzés

Munkaidő

Hétfőtől - Péntekig

Amit kínálunk

  • Év végéig végezhető munka!
  • Multinacionális vállalati környezet

 

 

Kapcsolattartó:

Szeles Noémi
szeles.noemi@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrátor
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.