Adminisztrátor

Könnyen végezhető munkát szertnél és ráérsz heti 20 órában? Akkor ez az állás neked való! 

Irodai*
Budapest IX.

Cégbemutató

A Fővárosi Közterület-fenntartó Zártkörűen Működő Nonprofit Részvénytársaság elsődleges és legfontosabb feladatait a hulladékgazdálkodással és a köztisztasággal kapcsolatos tevékenységek jelentik. Az FKF Nonprofit Zrt. tevékenységi köréből adódóan, kiemelt jelentőséget tulajdonít világunk, környezetünk tisztántartásának, rendezetté, egészségesebbé tételének és mindezen értékek megőrzésének.

Ezúttal számukra keresünk irodai adminisztrátort az alábbi feladatokra.

Feladatok

  • Menetlevelekkel kapcsolatos adminisztráció Excelben
  • Egyéb adminisztratív feladatok

 

Elvárások

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony

Munkaidő 

  • Hétfőtől péntekig 7.00 - 15.40, között részidőben történő foglalkoztatás, heti minimum 20 óra vállalás

Amit kínálunk 

  • Bruttó 1 200 Ft/óra
  • Irodai környezet
  • Rugalmas munkaidő beosztás 

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen.

Kapcsolattartó:

Virágos Regina
viragos.regina@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrátor
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.