Adminisztratív munkatárs

Igazodunk az órarendedhez, dolgozhatsz akár heti 20 órában is! Diplomaszerzést követően lehetőséged nyílhat főállásban is további tapasztalatot szerezni! Csatlakozz az Avis Budget Group csapatához!

Irodai*
Budapest XIII.

Cégbemutató

Az Avis Budget Group Business Support Center (BSC) a világ egyik legnagyobb autókölcsönző vállalatának szolgáltató központjaként szakértői támogatást nyújt a vállalatcsoport részére, főként az európai, közel- keleti és afrikai (EMEA) régió működését segítve.
A jelenleg több mint 1200 főt foglalkoztató szolgáltató központ 11 nyelven támogatja a vállalatcsoport működését, immár 15 éve.
A szervezeten belül külön csapat felelős a beérkező és kimenő dokumentumok kezelésével, így is támogatva, hogy az iroda papírmentesen működjön az elektronikus dokumentum feldolgozásnak köszönhetően.

 

Feladatok

  • Dokumentumok érkeztetése, bontása, szortírozása
  • Dokumentumok előkészítése, vonalkódozása, szkennelése
  • Dokumentumok archiválása, borítékolása
  • Újrafelhasználásra váró, bizalmas dokumentumok összegyűjtése, becsomagolása, elszállíttatása társosztályokkal együttműködve
  • Nyomtatási feladatok ellátása
  • Kimenő küldemények előkészítése, rendszerezése, dokumentálása, borítékoló gép kezelése
  • Rendszeres és ad hoc riportok/táblázatok elkészítése
  • Dokumentumkezeléssel kapcsolatos problémák megoldása önállóan
  • Folyamatfejlesztési lehetőségek feltárása, javaslattétel a folyamatok fejlesztésére, részvétel azok bevezetésében
 

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Monotonitás tűrés

Munkaidő:

Minimum heti 20 óra vagy akár heti 40 óra vállalása rugalmasan 8:00 - 18:00 között

Amiért érdemes az Avis Budget Group BSC-nél dolgozni:

  • Rugalmas munkaidő heti minimum 20 órában
  • BSC-je az Avis Budget Group vállalatcsoportjának tudásközpontja és a legnagyobb iroda globálisan
  • Barátságos, együttműködő szemléletmód
  • Fejlődési lehetőség
  • Dinamikus környezet
  • Szakmai gyakorlat leigazolására lehetőség
  • Munkád során gyakorolhatod és fejlesztheted nyelvtudásod
  • Az iskola befejezésével lehetőséged nyílhat akár egy főállású munkalehetőségre is
  • Számos céges rendezvény, amin jól érezheted magad és jótékonykodásra is lehetőséget kapsz
  • Rendszeres közösségi programok (pl. érdekes előadások napjainkban aktuális helyzetekről)
  • Díjnyertes, környezettudatos irodában dolgozhatsz 
 

Előnyök

  • Gyors gépíró készség

Jelentkezés:

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Kapcsolattartó:

Bakó Dorottya
bako.dorottya@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztratív munkatárs
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.