Adminisztratív munka

Vállalj munkát egy multinacionális pénzügyi vállalatnál!

Irodai*
Budapest

Cégbemutató

Ha diákmunka, akkor Mind-Diák! A diákszövetkezet, aminek folyamatos fejlődését több tízezer diák szorgalma és tehetsége biztosítja. Különböző iparágakban működő hazai és multinacionális cégeknél végezhetsz rendszeresen és alkalmanként diákmunkát, részt vehetsz gyakornoki programokban, szakmai gyakorlaton. Csatlakozz hozzánk!

Ezúttal a világ vezető pénzügyi szolgáltatójához a Citibank Europe Plc Magyarországi Fióktelepéhez, adminisztratív munkára keresünk nappali tagozatos diákot fiatalos több nyelvet beszélő csapatba!

Feladatok

  • Adatgyűjtés és bevitel vállalati ügyfelekre vonatkozóan
  • Levelezés angol nyelven

Elvárások

  • Heti legalább 20 óra vállalása
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Precizitás
  • Tanulási vágy, motiváltság
  • Csapatjátékos attitűd

Amit kínálunk:

  • Diákbér: bruttó 1200 Ft/óra
  • Flexibilisen alakítható beosztás

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz pontosan dolgozni. Ha kérdésed lenne keress a lenti email címen.

Kapcsolattartó:

Balogh Zoltán
balogh.zoltan@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztratív munka
Tervezett kezdés dátumaAzonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: felsőfok írásban: felsőfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.