Adminisztratív munka

Csatlakozz a LeasePlan csapatához, és dolgozz Budapest egyik legszebb irodaházában adminisztratív munkatársként.

Irodai*
Budapest XI.

Cégbemutató

XI. kerületi piacvezető partnerünk, a flottaüzemeltetéssel foglalkozó LeasePlan Kft. megbízásából keresünk diák munkatársat adminisztratív feladatok ellátására.

Hol fogsz dolgozni? Budapest egyik legszebb irodaházában, a Dorottya Udvarban (XI. ker.), igényesen felújított irodában, inspiráló munkakörnyezetben.

Kit keresünk? Nem baj, ha nincs még tapasztalatod! Azonban ha tanulni szeretnél, ha nyitott vagy és precíz, ez a te helyed! :) Passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezők jelentkezését is várjuk!

Feladatok

  • Általános adminisztratív feladatok ellátása
  • Segítségnyújtás a különböző részlegekben (Operáció, Risk, Pénzügy)

Elvárások

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony (passzívos is!)
  • MS Word és Excel ismeretek
  • Határozott, rátermett, jó kommunikációs készséggel rendelkető, magabiztos személyiség
  • Ügyfélközpontú magatartás és szolgáltató szemlélet
  • Önálló, pontos munkavégzés

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig
  • Heti min. 30 órában (előny, ha többet tudsz vállalni)

Előnyök

  • Angol nyelvismeret

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés, bruttó 1200 Ft/óra
  • Gyakorlat és tapasztalatszerzési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Multinacionális, innovatív munkakörnyezet
  • Fiatalos csapat

Jelentkezés

Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

Kapcsolattartó:

Czeglédi Réka
czegledi.reka@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztratív munka
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Irodai szoftver / MS PowerPoint (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.