Adminisztratív asszisztens - készletgazdálkodási területen

Szeged legnagyobb kutatási központjába keresünk diákokat adminisztratív feladatok ellátására. Lehetőséged nyílik betekintést nyerni a központ beszerzési és készletgazdálkodási csoportjának munkájába!
Gazdasági vagy logisztikai területen folytatott tanulmányok esetén ez kiváló lehetőség arra, hogy releváns szakmai tapasztalatot szerezhess és kölcsönös elégedettség esetén, akár főállású munkatársként is folytathatod majd a pályafutásod!  

Irodai*
Szeged

Cégbemutató

Ha diákmunka, akkor Mind-Diák!  A diákszövetkezet, melynek folyamatos fejlődését több tízezer diák szorgalma és tehetsége biztosítja. Különböző iparágakban működő hazai és multinacionális cégeknél végezhetsz rendszeresen és alkalmanként diákmunkát. Részt vehetsz gyakornoki programokban, szakmai gyakorlaton.

Feladatok

  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, iratok mappába rendezése, szkennelése, postázása
  • Dokumentumok iktatása
  • A beszerzési és készletgazdálkodási osztályok napi munkájának támogatása

Elvárások

  • Nappali tagozatos, aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Betöltött 18. életév
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Folyamatos munkavállalás (3-4 hónapon keresztül)
  • Pontos, precíz munkavégzés és jó kommunikációs készség
     

Munkaidő: Hétfőtől csütörtökig, 08.00 - 16.50 között, pénteken 08.00-14.20 között lehet dolgozni - előre egyeztetett beosztás szerint kell végezni a feladatokat és nem feltétel az egész napos ráérés! 
 

Amit kínálunk:

  • Multinacionális, modern munkakörnyezet
  • Bruttó 794 Ft/óra díjazás 
  • Előre tervezhető, fix munkaidő-beosztás

Előnyök

  • Folyamatban lévő gazdasági vagy logisztikai tanulmányok 

Jelentkezés:

Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztáltál az oldalon, jelentkezz be és jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz pontosan dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress bátran a lenti email címen!
 
Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, lent a "Megosztás" -ra kattintva oszd meg velük a Facebookon is!

 

Kapcsolattartó:

Flachné Lucz Márta
szeged@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztratív asszisztens - készletgazdálkodási területen
Tervezett kezdés dátumaAzonnali kezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Internet / Internet böngészők (Firefox, Chrome, Explorer, Safari stb.) (kezdő)

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.