Adminisztratív asszisztens- br. 1350 Ft

Adminisztrációs munkakörbe várjuk diákok jelentkezését, rugalmas beosztással, jó bérrel!

Irodai*

Cégbemutató

A DSV egy globális szállítmányozási és logisztikai vállalat mely  a negyedik legnagyobb szállítmányozási vállalat. Ezáltal kulcs szereplője a nemzetközi szállítmányozási és logisztikai piacnak, aki mindig nyitott a lehetőségekre és folyamatosan fejleszti az üzletét.

Feladatok

  • Háttérrendszerek kezelése
  • Adatkezelési feladatok ellátása Excelben
  • Egyéb irodai ad-hoc feladatok ellátása

Elvárások

  • Aktív vagy passzív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Logisztikai területen folytatott tanulmányok
  • Magabiztos Excel ismeretek
  • Pontos, precíz feladatvégzés
  • Heti minimum 16 óra vállalása heti 2 napban

Munkaidő:

H-P 08:00-17:00

Munkavégzés helye:

Budaörs, ahova ingyenes céges járattal biztosítja a cég a kijutást!
 

Amit kínálunk:

  • Br. 1350 Ft/ óra
  • Igényes munkakörnyezet
  • Értékes munkatapasztalat
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.

Kapcsolattartó:

Kovács Zsófia
kovacs.zsofia@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztratív asszisztens- br. 1350 Ft
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.