Adminisztrációs asszisztens

Fontos számodra az újrahasznosítás? Ráérsz hétfőn, kedden, szerdán vagy akár egész héten és szeretsz adminisztrálni? Gyere és jelentkezz!

Irodai*
Budapest XXIII.

Cégbemutató

Müller-Guttenbrunn Group cégeinek műszaki felkészültsége lehetővé teszi olyan eljárások alkalmazását, melyekkel csoporton belül képesek az elektromos és elektronikai hulladékok, valamint az autóroncsok fémes és nem fémes anyagainak a ma elérhető legmagasabb arányú újrahasznosítására.

Feladatok

  • Adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása
  • Dokumentumok rendszerezés, iktatás, lefűzése
  • Excelben adatrögzítés

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Magabiztos MS Office ismerete

Munkaidő

  • Heti minimum 24 óra vállalása
  • Hosszú távú lehetőség

Amit kínálunk

  • Bruttó 1450 Ft/óra diákbér

Jelentkezés

Amennyiben felkeltette érdeklődésed az alábbi pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre!

Kapcsolattartó:

Nagy Alexandra
nagy.alexandra@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrációs asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.