Adminisztrációs asszisztens

Végezz adatkezelési munkát egy multinacionális pénzügyi vállalatnál!

Irodai*
Budapest XIII.

Cégbemutató

A Citi Magyarország több mint 30 éve kínál innovatív megoldásokat ügyfeleinek a hazai bankpiacon. A 2005-ben létesített budapesti Citi Szolgáltató Központban jelenleg több, mint 1700 szakember nyújt többféle szolgáltatást a technológia, az üzleti adminisztráció, a pénzügy, a kockázatkezelés területein a Citi vállalatok számára.

Feladatok

  • Adatok gyűjtése
  • Adatmódosítások elvégzése
  • Angol nyelvű levelezés a kollégákkal

Elvárások

  • Aktív nappali tagozatos hallgatói jogviszony felsőoktatási intézményben
  • Pontosság és precizitás
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Folyékony angol nyelvtudás

Munkaidő

  • Heti min.30 órában végezhető diákmunka

Amit kínálunk

  • Rugalmas időbeosztás
  • Fiatalos munkakörnyezet
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Kiemelkedő diákbér: bruttó 1600 Ft/óra
 

Jelentkezés

Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre.

Kapcsolattartó:

Balogh Zoltán
balogh.zoltan@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrációs asszisztens
Tervezett kezdés dátuma2021-04-19
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (tapasztalt)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.