Adminisztrációs asszisztens

Kevés órád van a suliban és tudsz heti 20 órában dolgozni? Valami egyszerű, de nagyszerű adminisztrációs diákmunkát keresel? Jelentkezz még most!

Irodai*
Budapest V.

Cégbemutató

A Random Capital Zrt. azon dolgozik, hogy biztosítsa ügyfelei számára a lehető leggyorsabb és leghatékonyabb kereskedést a tőzsdepiacokon. Hazai és nemzetközi termékek széles palettájával, modern kereskedési rendszerekkel, valamint több, mint 25 éves tapasztalattal és szakértelemmel állnak ügyfeleik rendelkezésére.

Feladatok

  • Posta kezelése
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Host- hostess feladatok ellátása

Elvárások

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Jártasság MS Office alkalmazások kezelésében

Munkaidő

  • Hétfő-péntek: 8:00-17:00 között heti 20 órában
  • Rugalmas időben végezhető diákmunka

Amit kínálunk

  • Bruttó 1400 Ft/óra
  • Magas szintű szakmai tapasztalatszerzési lehetőség
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Jelentkezés

Kérünk, töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Kapcsolattartó:

Gyurácz Tibor
gyuracz.tibor@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrációs asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.