Adminisztrációs asszisztens

Órarenddel könnyen összeegyeztethető hosszútávú  adminisztrációs munkalehetőség.

 

Irodai*
Budapest IX.

Cégbemutató

A Magyar Telekom Nyrt-nél több mint 150 diákunk dolgozik, akik maguk igazíthatják heti órarendjükhöz a beosztásukat.
Csatlakozz Te is a Telekom csapatához!
Együtt Veled.

 

Feladatok

  • Számlázási rendszerbe történő adminisztratív feladatok ellátása
  • Kötbérszámlák kiterhelése
  • Behajtási lépések és állapotok rendezése

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony
  • Gyors, pontos munkavégzés
  • Folyamatos, heti rendszerességű munkavállalás
  • Heti minimum 24 óra vállalása
  • Monotonitás tűrés

Miért jó a Magyar Telekom diákcsapatában dolgozni?

  • Buttó 1025 Ft/óra 
  • Igényes, modern munkakörnyezet
  • Szakmai gyakorlat leigazolására lehetőség

 

Jelentkezés

Kérünk, töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.

 

Kapcsolattartó:

Kovács Zsófia
kovacs.zsofia@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrációs asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.