Adminisztrációs asszisztens

Ha szeretnél rugalmas és egyszerű diákmunkát vállalni, akkor itt a lehetőség!

Irodai*
Budapest III.

Cégbemutató

Pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó partnercégünk keresi a megfelelő diákot!

Feladatok

  • általános adminisztratív feladatok
  • e-mailek megválaszolása
  • postai ügyintézés

Elvárások

  • folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
  • MS Office ismeret 
  • precíz, pontos munkavégzés
  • heti minimum 20 óra vállalása

Amit kínálunk:

  • rugalmas munkavégzés, hosszú távú fix munkahely
  • órabér: br. 1176 Ft
  • tapasztalatszerzés, fejlődési lehetőség

Előnyök

  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Jelentkezés: 

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.

Kapcsolattartó:

Misalek Kata
misalek.kata@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrációs asszisztens
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.