Adminisztráció kárrendezési területen

Felelősségteljes munkára vágysz ahol értékes része vagy a csapatnak? Jelentkezz!

Irodai*
Budapest XIII.

Cégbemutató

Biztosítási asszisztenciával foglalkozó partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói a közös értékeinek, az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és ügyfeleik iránti elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.

Részese lehetsz egy 3-szoros Business Superbrands díjat elnyert nemzetközi vállalatnak, amelyet minden évben az üzleti szektor legkiválóbb márkái kaphatnak meg.Csapatépítőjük pl. közös síelés remek lehetőség lehet egy mai modern munkahely megismeréséhez.

Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak, jelentkezz!

Feladatok

  • Beérkező kárigények feldolgozása, elbírálása, kezelése
  • Beérkezett számlák feldolgozása, adminisztrálása 
  • Napi szintű kapcsolattartás a megbízókkal
  • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően

Elvárások

  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete
  • Megbízható, precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • Magas szintű MS Office ismeretek (excel függvények)
  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok

Munkaidő

  • A hét mindennapján lehet menni, heti minimum 20 óra vállalása
  • Rugalmas munkarend

Amit kínálunk

  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Br. 1150 Ft/óra + prémium
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Előnyök

  • Pénzügyi ismeretek
  • Call Center, Ügyfélszolgálat, Biztosítói területen szerzett tapasztalat                       
  • Román és/vagy szerb nyelvtudás

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Kapcsolattartó:

Szegő Diána
szego.diana@minddiak.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztráció kárrendezési területen
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges végzettségekÉrettségi

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Mind-Diáknál minden felhasználó kap írásos értesítést, aki a mailben küldött aktiváló linken visszaigazolta e-mail címét. Ellenőrizd a postafiókod! A kiválasztási folyamat átlagosan 2-3 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek. 

Igen, vállalhatsz, ez nem kizáró ok. Több szövetkezetben is tag lehetsz. A lényeg, hogy az elvállalt munka valóban férjen bele az időbeosztásodba.